Instrukcja likwidacji szkody i druk zgłoszenia szkody

INSTRUKCJA LIKWIDACJI SZKÓD

Wypłata świadczenia następuje na podstawie następujących dokumentów:

  • wniosek zgłoszenia szkody;
  • dowód osobisty rodzica/opiekuna prawnego ucznia;
  • dokumentacja medyczna z przebiegu leczenia, karta pobytu w szpitalu;
  • oryginały faktur i rachunków za wydatki poniesione w trakcie leczenia;
  • numer konta, na które ma być przekazane odszkodowanie;
  • potwierdzenie opłacenia składki;
  • inne wymagane przez Generali dokumenty związane ze zdarzeniem.

Po zakończonym leczeniu rodzic/opiekun prawny ucznia wybiera najbardziej dogodną formę zgłoszenia szkody, ze wskazanych poniżej:

  1. poczta elektroniczna – skany wymaganych dokumentów należy przesłać na adres e-mail: szkody.nnw@generali.pl
  2. poczta tradycyjna – kompletną dokumentację należy wysłać na adres:
    Generali T.U. S.A.
    ul. Postępu 15b
    02-676 Warszawa

 

POBIERZ druk zgłoszenia szkody

druk zgłoszenia szkody

 

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z Kancelarią Brokerską ASPERGO, Przedstawicielstwo w Chorzowie:
ul. Kadecka 2, 41-500 Chorzów
tel. (32) 249 40 35
kom. 606 685 182 (Stanisław Dudek)
kom. 500 250 370 (Janusz Dyczka)
e-mail: iszkolne@aspergo.pl